27 Eylül 2007 Perşembe

Knocked Up

Alison (Katherine Heigl) ve Debbie (Leslie Mann) şimdilik birlikte yaşayan iki kardeştir. Aslında Debbie evli ve çocukludur. Alison'sa işsiz ve evsiz olduğundan bir müddetliğine onların bahçesindeki kulübede yaşayan güzel kardeştir. Televizyon işine kabul edildiği gün abla kardeş kutlamak için bir bara giderler. Barda Ben (Seth Rogen) ve arkadaşlarıyla tanışırlar. Debbie kızının hastalandığını duyunca eve gitmek zorunda kalır. Alison'sa gecenin keyfini çıkarmak ister ve Ben'le barda kalır.

İçki içki üstüne içilince Alison ve Ben sarhoş olurlar. Sarhoşluğun verdiği keyifle Alison'ın kulübesine gider ve birlikte olurlar.

Şans bu ya, birlikte olurken yanlış anlamalar üzerine korunmazlar ve tık tık Alison hamile kalır.

Alison hamile olduğunu öğrenince o geceden sonra hiç görüşmediği Ben'i arar ve durumu anlatır. Ben biraz panik olsa da Alison'ın yanında olmaya kararlıdır. Bu sayede birbirlerini daha yakından tanımaya karar verir ve günleri birlikte geçirmeye başlarlar.
Ama bu kolay değildir. Tek gecelik ilişki sonrasında ayrı yollara giden iki insanın bebek yüzünden bir araya gelme çabaları zaman zaman komik zaman zaman acı olsa da sonunda başarırlar.

Ups! Sonunu hemen söyledim galiba :)

Hiç yorum yok: